۱۴ پاسخ

اون بعضی ها کار درستی انجام نمیدن و از الان دارن بچه بیچاره رو آسیب میزنن

شکرسرخ میتونی بریزی که اونم نریزی بهتره

من خرما و شیره انگور اضافه میکنم

من به اون 2تا ندادم
یه قندکم نمیدم
مگه ارزش غذایی چیزی داره
از اولم ندی بچه بهتر میخوره. فردا به شیرینی عادت میکنه هی میخواد بهش بدی

اگه برن کمی مطالعه کنن خب نمیدن به بچه
وقتی بهشون میگن سم سفید
بچه رو میگن آب کم بدین کلیه ها قدرت ندارن هنوز بعد چطور نمک رو تصفیه کنه،ای خدا🤕😔

من یدونه خرما اضافه میکنم به فرنیش

سوپ و فرنی بی مزه رو چجوری بچه بخوره

عزیزم نکنیا بچه ک طعم شیرینی بره زیر دهنش دیگه شیر درست نمیخوره
فرنی رو ساده بده یا با پوره میوه ها

عزیزم هر چی دکتر بگه حتی الامکان همون رو انجام بده

با اجازه دوست عزیزم
آتلیه آنلاین نازیلا
بدون کوچکترین تغییر چهره بالاترین کیفیت قابل چاپ همراه نمونه کار
با کمترین هزینه ۳۰ هزار تومان
عکس های تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی . نوروز . مناسبت ها . یلدایی .وو‌..
برای ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا پیام دهید
۰۹۰۲۰۳۴۷۳۴۰
لینک کانال rubika.ir/nazlimasi

تازه دکتر به من گفت تو شیرخشک بچم پودر قند بریزم چون تلخه😐 ولی من ترسیدم نریختم

منم یه سوال دارم چرا میگن شکر و نمک ضرر داره یعنی سوپ رو بدون نمک بچه. هاتون میخورن؟دختر من بدون نمک لب نزد تازه اوق هم میزد یکم نمک زدم میخوره

نه نریز همونجور ساده بدی میخوره برای شیرین کردن و خوشمزه تر کردنش پوره موز یا سیب بهش اضافه کن و یکم کره تا یکسالگی نمک و شکر ندید برا کبد و کلیه بچه ضرر داره

منم برام سواله این😔😁

سوال های مرتبط