۱۳ پاسخ

والا ما نبات دادیم بچه مون هم بزرگ شد هم قد کشید .این حرفا چیه قدنمیکشه .فرنی یکم شیرین نباشه دقیقا چی ب بچه میدن

نه‌من تاحالا نبات‌ندادم
اصلا نیازی نیست شیرین‌کنی اون هنوز طعم‌ها و نمی‌فهمه از الان به شیرین‌عادتش بدی بد غذا میشه

خوب نیست دیگه
نباتم همون شکره
جلوی رشدشون بخصوص رشد قدی رو میگیره

هرچی ک میل بچه میبره بده
هرکس ی شیوه ای داره مطابق میل بچش

من میزنم نه درحد شیرین شدن درحدی ک بی مزه نباشه . خب بچه نمیخوره مگ میشه یه چیز بی طعم و مزه بدی بچه بخوره؟؟؟ بلاخره همون شیر مادر و شیرخشک طعم داره فرقشون متوجه میشه و ترجیح میده نخوره

نه من نمیدادم نبات هم طعم دهنده ست دیگه نباید بدی عادت میکنه به شیربنی

نه، نبات که خودش مضره بماند کلا تا یک سال نمک و شکر و افزودنی نباید داد‌ دیگه.

منم میدم بدون نبات نمیخوره ای بابا زیاد حساس نشو مگه به ما نمیدادن مامان هامون. خودت تست کن بببن چیا به بچه ات سازگاره همونارو بده مادرشی بدش رو که نمیخای

من ،میدم ، باید شیرین باشه ،نبات هم گرمه خوبه براش

من میدم

منم میریختم یکم

من میدم

پسز من حتی شیرخشکش باید شیرین کنی نمیخوره لب نمیزنه

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی