۱ پاسخ

اگه قطره گرفتی مال بچه های زیر یه ساله(فرقی نداره کیدز باشه یا نباشه) اگه شربته مال بچه های بزرگتر میشه

سوال های مرتبط

مامان دو تا گل پسر💙 مامان دو تا گل پسر💙 ۶ ماهگی