خانوما از چند هفته لباسهای نی نی رو بشوریم؟

تصویر
۱۲ پاسخ

سلام من که هنوز نشستم
نخریدم هنوز یعنی لباس هاشو
چون پاییز هست الان نمی‌خرم اون فصل لباس های گرم لازمه

من تا سبک هستم میشورم و اتو میکنم، چون سنگین بشی سخته بشینی تک تک اتو کنی اذیت میشم
تا آخر شهریور همه کارام تموم میکنم ان شاء الله

من دو روز پیش شستم و خشک که شد اتو زدم گذاشتم کشو

من هنوز نشستم. انشالله بزودی

میگم لباس سرهمی فک نکنم بزارن بپوشیم براشون مگه ن؟؟ احساس میکنم چند باری شنیدم که میگن بیمارستان نمیزاره ،باید شلوار و پیراهن جدا جدا تنش کنی

من هفته ۳۰ شستم .سالکشم دو روز پیش بستم 😊

من ماه دیگه میشورم الان زوده اخه

من اصلا نمیشورم اعتقادی هم ندارم شسته بشه بچه اولم هم نشستم

والا من شروع کردم
امروزم میخوام اونایی که شستم رو اتو کنم.🥹

عزیزم تخت کنار مادر و چند گرفتی؟

من لباساشو‌ک تکمیل کنم سایزهای صفرشو اینا رو میشورم
میخام‌ساک ببندم

من تو این هفته یا هفته آینده میشورم

سوال های مرتبط

مامان زهرا و داداشی مامان زهرا و داداشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان 🩷آیلین🩷 مامان 🩷آیلین🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان قند عسل🐣 مامان قند عسل🐣 ۵ ماهگی