۶ پاسخ

آبجی گرمیجات بهش بده شبهابهش معجون تقویتی شیرموزبده اگه دکتربراش ننوشته خودت آزادقرص فرتیل ایدبراش بخر

تو خونه انجام میدین می‌برین یااونجا خودشون میگیرن

بدک نیست یکم مکمل بخوره عالیه

جهشمم‌کم

اسپرمش مث شوهرمن پایین از۶۰ درصد۱۲ داره

اره عالیه همه چیش خوبه

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد