سلام کی باید برم سونو 6هفته یا 7هفته

۴ پاسخ

بزار ۷ تموم بشه وارد ۸ شدی بعد برو

عزیزم 8هفته برو که تا اون موقع ایشالا قلبش تشکیل شده باشه

من ۷رفتم

۸ هفته

سوال های مرتبط

مامان 🐣🫀. مامان 🐣🫀. هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان فندق مامان مامان فندق هفته هفتم بارداری