دیروز موهامو پروتئین کردم کی میتونم ببندم

۲ پاسخ

من یه روز بعد بستم فقط با کش سیم تلفنی جوری که مو نشکنه
مشکلی هم پیش نیومد

فک کنم دوروز نباید ببندی

سوال های مرتبط

مامان ادیان خانوم💖 مامان ادیان خانوم💖 ۵ ماهگی
مامان نویان و نلین🤍 مامان نویان و نلین🤍 ۲ ماهگی
مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۲ ماهگی