میتونم ب دختر سیب زمینی آبپز بدم یکمم کره بزنم؟

۴ پاسخ

اره منم میدم

با اب و شیر نمیخوره

بله یه کم یا آب جوش رقیق کن

بله
با شیر هم میشه

سوال های مرتبط

مامان شهریار 🫀👶🏻 مامان شهریار 🫀👶🏻 ۸ ماهگی
مامان پسرکم😌🩵 مامان پسرکم😌🩵 ۱ سالگی