سیب زمینی آبپز میتونم ب پسرم بدم؟؟

۶ پاسخ

من میدم با هویج و روغن زیتون و کمی اب

من هنوزندادم

اره عزیزم من با یکم ماست و کره اضافه میکنم میدم بخوره خیلی خوشش میاد

من میدم ولی از کم شروع کن کره هم بهش بزن یبوست نگیره یه مقدار آب جوش هم بهش بزن رقیق ترش کن

اره با یکم اب یا شیر رقیق کن بده

اره میشه

سوال های مرتبط

مامان پسرکم😌🩵 مامان پسرکم😌🩵 ۱ سالگی