خانما خیار خیلی نفخ داره

۵ پاسخ

منم خیلی وقته نمیخورم
والا موقع حاملگی همچی میخوردیم.عشق میکردیمااا😄🤭ولی الان بیشتر چیزا نمبخورم..دلم نوشابع فس فود میخاد.ماکارونی دلم میخاد قیمه
کی میتونیم بخوریم؟؟؟

میگن نخورید نمیدونم منم دقیق

یعنی چی حالا نفخ داره یا نه
بخوریم بچه دل دردمیشه؟؟

سردیه

ضد نفخه

سوال های مرتبط

مامان شیما مامان شیما ۹ ماهگی
مامان رستاکوشولو💖 مامان رستاکوشولو💖 ۵ ماهگی
مامان مهراد🤍 مامان مهراد🤍 ۱۰ ماهگی
مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی
مامان جوجه👶🏼✨ مامان جوجه👶🏼✨ ۹ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرمان مامان آرمان ۱۴ ماهگی