خانما تو شیردهی میشه قلیون کشید؟

۶ پاسخ

نه اصلا خوب نیست
چه برای خودتون
چه بچه تون

بخاطر سلامتی بچه تونم شده بزاریدش کنار عزیزم😘😘

من کشیدم یکی دوبار

من ماهی یکی دوبار میکشم

نه. برای خودت هم خوب نیست.

بکش بعدش شیرتو بدوش بریز بیرون یکمم فاصله بنداز

منک میکشم خیلی کم البته

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۱ سالگی
مامان تیام مامان تیام ۱ سالگی
مامان نویان🐣💙 مامان نویان🐣💙 ۱ سالگی
مامان فنچول💞👩‍👦 مامان فنچول💞👩‍👦 ۱۷ ماهگی
مامان جوجوک🐣 مامان جوجوک🐣 ۱۵ ماهگی