۶ پاسخ

منم چن باری کشیدم اما تا دو ساعت بعدش شیر ندادم
وقتی هم خاستم شبر بدم سر شیرمو یکم دوشیدم بد دادم بهش

ضرر داره

من قبلا در حد سالی یکبار رو میکشیدم. الان سه ساله نکشیدم. خیلی رو مخمه. منتظرم از شیر بگیرم فرهامو😅😅😅

کاملا ضرر داره

من همیشه میکشم بابا بکش نترس

والا عروس خاله من که هر روز میکشه

سوال های مرتبط

مامان نیکان مامان نیکان ۱ سالگی
مامان لنا👼❤️ مامان لنا👼❤️ ۲ سالگی
مامان محمد ماهان مامان محمد ماهان ۲ سالگی
مامان مانیار 😍💙 مامان مانیار 😍💙 هفته بیست‌ودوم بارداری