منم چن باری کشیدم اما تا دو ساعت بعدش شیر ندادم
وقتی هم خاستم شبر بدم سر شیرمو یکم دوشیدم بد دادم بهش
ضرر داره
من قبلا در حد سالی یکبار رو میکشیدم. الان سه ساله نکشیدم. خیلی رو مخمه. منتظرم از شیر بگیرم فرهامو😅😅😅
کاملا ضرر داره
من همیشه میکشم بابا بکش نترس
والا عروس خاله من که هر روز میکشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.