منم مثل فردا باید بشممم
ولی هیچ اعلائم ندارم انگار قراره اذیت کنه این ماهم دیر بیاد
منم پریود شدم
این ماه تقویت کن و ب موقع اقدام کن ایشالله باردار میشی
من از ۲۵ ام دیونه کرده سرما هم خوردم تازه این ماه قاطی قاطیم😢🤕
وای منم ۳روز مونده بود شدمم لامصب 😖
سلام ببخشید خانوما من 8روزه از پریودم میگذره البته با قرص دوفامد ک خوردم بعد صبح تست زدم مثبت شد ولی بعضی وقتا یهو دلم درد میگیره مثل میخای پریود بشی کسی بوده ک اینجور بوده باردار بوده؟لطفا جواب بدید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.