من مخام بزاییم خسته شدممم 🥴🥴😭😭

۱۲ پاسخ

مگه دسته خودته اصلا مگه به این اسونیا 😂امسال همه نینی ها از چهل هفته گذشتن تا به دنیا اومدن پرو شدن لامصب

ای خواهر همه میخوان زودتر بزان

قشنگ ۲ هفته کامل بخواب . تازه خودتو پوشک‌کن نصف شلم نرو دسشویی . فقط کامل بخواب . ک بیاد خواب برات آرزو میشه یمدت🤣🤣🤣🤣🤣🤣

راحت بخوابید بچه که دنیا بیاد آرزوی یه خواب راحت دارید

کاشکی منم هفته شدم بودم خیلی خسته ام

منمممم واقعا خسته شدم

منم بزائون😭😭😭

خوشبخالت
کاش منم ۳۶هقتع بودم

چرا گلم ان شاءالله که این چند هفتم به خیر و خوشی با تنی سالم بگذرونی
واقعا خیلی سخته میفهممت اما انقدر تحمل کردی چندی دیگم تحمل کن که نی نی تو سالمو سلامت بغلش بگیری گلم ☺️ برات آرزوی سلامتی و تندرستی میکنم

منممممم😂😂😂

خوبه. ک دوهفته ذیگه فقط مونده منو چی میگی 2ماه دیگه مونده

والا منم خسته شدم میخوام بزام😅

سوال های مرتبط

مامان پسرا💙 مامان پسرا💙 ۱۰ ماهگی
مامان 𝐵𝐻𝒜𝑅 مامان 𝐵𝐻𝒜𝑅 ۱۴ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان شاهان مامان شاهان روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان نــ✨ـــورا مامان نــ✨ـــورا ۱۲ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهفتم بارداری