چیکارکنم زودترزایمان کنم🥴خسته شدم

۴ پاسخ

الان زود نیس ۳۶ هفته ای بزار بچه کامل بشه

واای من که دوست دارم همون تاریخ سنو دنیا بیاد نه زودتر استرس میگیرم

من از دیشب نزدیکی شروع کردم 🤣🤣🤣دیگه امید به خدا

معاینه شدی تابحال ؟ دیروز رفتم ماما همراهم معاینه کرد دردو خونریزی دارم اگه معاینه بشی احتمال زایمان داری

سوال های مرتبط

مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 مامان ژاکلین 🩷☃️🧿 ۵ ماهگی
مامان پسرا💙 مامان پسرا💙 ۱۰ ماهگی
مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 مامان یسنا و آرمین😊🫶🏻 ۱۰ ماهگی