ای خداااا عالم و آدم زاییدن به جز من 🥲🥲🥲🥴🥴🥴🥴🥴🥴😨😨😨

۱۷ پاسخ

خب الان دیگه دیر نیست برای تخم شوید

شما تخم شوید دم کن بخور
ماما بهداشت چندسال پیش تو کلاس ها میگفت

و مننن🥴
خیلی داره اون تو بهشون خوش میگذره حتما

😂😂😂😂

منننننم نزایییدم🫂😰

نه منم هستممم

شما تاریخ سونو انتی چندم زده برای زایمان ؟؟

منم همینطور شدم دهانه رحمم دوسانت و نیم باز بود دیگه بستری شدم با قرص فشار زایمان کردم

من گهوارمم زاید دیگ😂خودم نزاییدم

ان شاءالله همتون به سلامتی زایمان میکنید 😍ان شاءالله همتون فردا و پس فردا زایمان میکنید 🤣

پیاده روی .رابطه .پله بالا پایین شدن .حالت نشسته راه رفتن

والا منم هستم اون همه کار میکنم خبری نیس😕

میگن ک تخم شوید خیلی خوبه بخورین بازم سرچ کنین دخترابجیم تخم شوید براش جوش داد از صافی رد کرد خورد درداش شروع شد و دهانه رحمش باز شد

چیکار کنیم به کجا پناه ببریم

چرا همه بستس دهانه رحممون 😐

مننننن،👀🦦

و من😬😬😬

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان سوینا مامان سوینا ۸ ماهگی
مامان 𝐵𝐻𝒜𝑅 مامان 𝐵𝐻𝒜𝑅 ۱۴ ماهگی
مامان ریهام مامان ریهام ۱۱ ماهگی