۸ پاسخ

آره بابا ضرر چی داشته باشه ماهت که تموم شده بچه هم کامله وقت زایمانته تازه بعد از زایمانم باید هر روز درست کنی بخوری تا زود قوت بگیری

هرکار کردی به منم بگو 😂😂

یه کاچی غلیظ پر زعفران بخور تا فردا بچه‌ات بدنیا میاد

خودتو بزن دردت بگیره🤣🤣

منم همین داستان رو‌دارم😅 معاینه تحریکی هم شدم دیروز ولی هیچ انقباضی حس نمیکنم حتی لکه بینی هم ندارم از دیروز دکتر بهم گفت ورزش کنم مداوم و کپسول گل مغربی رو واژینال استفاده کنم و دو روز در هفته رابطه بدون جلوگیری داشته باشم

ماینع تحریکی پیش دکتر

دیگه عصبی شدم گل گاو زبون دم میکنم میخورم هر چه بادا باد

ب منم بگید😂😂

سوال های مرتبط

مامان نــ✨ـــورا مامان نــ✨ـــورا ۱۲ ماهگی
مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 𝐵𝐻𝒜𝑅 مامان 𝐵𝐻𝒜𝑅 ۱۴ ماهگی
مامان مامان آرِن کپلی مامان مامان آرِن کپلی روزهای ابتدایی تولد
مامان ❤️نیهان❤️ مامان ❤️نیهان❤️ ۱۲ ماهگی
مامان اهورا امیررضا مامان اهورا امیررضا ۵ ماهگی