۶ پاسخ

عزیزم پسر من همیشه رفلاکسش از دماغشه🥲

اگه دائم شیر از دماغش بیاد میشه رفلاکس
یا نه یکی دوبارم اینطوری بشه رفلاکسه؟

اگه تکرار بشه اره

۳بار در روز بالا آوردن ایراد نداره دکتر پسرم گفت

اره متاسفانه

با یه بار که رفلاکس نمیشه

سوال های مرتبط

مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی
مامان یسناوشاهان مامان یسناوشاهان ۱۳ ماهگی