میشه به من درخواست بدید ... من سقف پر
...
بتونیم یکم بیشتر خبر بگیریم
نگران نباش چیزی نیس
عزیزم قدم نورسیده مبارک انشاالله قدم دار باشه وباخودش خیروبرکت آورده باشه من الان فهمیدم زایمان کردی خدابرات نگهش داره
بذار یکم سطح شیب دار بخوابه
یادش بخیر من با زیر اتو به رخت خوابش شیب میدادم😁
نه عزیزم هیچی نمیشه
قطره بریز با پوار بینیش رو تمیز کن
سعی کن یکم شیب دار بخوابونی
اگه تشک آنتی رفلاکس داری که بهتره
من دخترم یه بار تو دماغش و گلوش امد داشت خفه میشد
به بغل بخابونش
رفلاکس داره مراقبش باش
عزیزم یا زیاد خورده یا رفلاکس داره
رفلاکس داره
سلام عزیزم خوبی
پسرت خوب شد؟
نه چیزی نیست پسر منم چند بار موقعی ک بدنیا اومد ایجو شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.