۸ پاسخ

برا من ازمایش تیرویید و کم خونی و قند نوشته این هفته بدم.

حال تهوع دارم از ساعت دو و سه بعد از ظهر شروع میشه غذا دو لقمه میخورم حالم بد میشه اصلا کلافه شدم فقط دوغ و ماست و آب‌دوغ خیار از گلوم می‌ره پایین.مکمل هم کوالی فول و ویتامین د و سوپراکل میخورم

یدوفولیک و دی ۳ تجویز کرد

ویار و حالت تهوع ندارم اصلا فقط سنگینی معده ویتامی‌دی و فولیک اسید

ویار ندارم
کوالی فول و D3 هزار

ویارررر؟ اینی ک داریم بعید میدونم ویار باشه اسمش ویار پروپلاس
اسید فولیک د ث
واسه تهوع دیمن و ب شیش

والا بمن که فقط فولیک اسید و ویتامین دی داده

مگه ربط به سال داره🤔

سوال های مرتبط

مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان هیراد مامان هیراد هفته دوازدهم بارداری