سلام مامانا هفته ۷ هستم شما مکمل چی میخورید ؟

۶ پاسخ

فولیک اسید،ویتامین د ۲۰۰۰

عزیزم به جای فولیک اسید خالی... روفولیک بخور (هم ید داره هم فولیک اسید) و ویتامین دی .

برا من فولیک اسید ‌وویتامین دی و ویتامین بی ۱۲

فولیک اسید
ویتامین D3

تحت نظر کدوم‌دکتر هستین

عزیزم‌شما یاسوج‌هستین ؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه جواد💙 مامان جوجه جواد💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسردوقلوهام مامان پسردوقلوهام هفته پانزدهم بارداری