خانما از کی نباید رو شکم بخوابم؟!

۷ پاسخ

من از وقتی فهمیدم باردارم دیگ نخوابیدم با اینکه فقط رو شکم خوابم میبره

ب پهلوی چپ میخوابم ک خونرسانی ب رحم بهتره

من کلا نمیخوابم

من ب پهلو میخوابم ولی خیلی سختمه نصف شب بیدار میشم میبینم طاق باز خوابم 🤣🤣

دیگه نخواب تا هفتت رفت بالاتر عادت کرده باشی

من الآنم نمی‌خوابم

من ک کلا نمیخوابم میترسم

سوال های مرتبط

مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری
مامان پسته😋 مامان پسته😋 هفته یازدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هدیه خدا🫀🧿 مامان هدیه خدا🫀🧿 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نورا مامان نورا روزهای ابتدایی تولد