از کی دیگه نباید رو شکم خوابید من عادت دارم رو شکم بخوابم

۷ پاسخ

منم عادت داشتم یه ذره شکمت بیاد جلو دیگه خودت اذیت میشی نمیتونی بخوابی

اشکال نداره فعلا

نخواب بزار عادت کنی منم عادت داشتم ولی انقدر نخوابیدم عادت کردم

و من هم بیچاره شدم شبا اصلا خوابم سنگین نمیشه از بس تو ناخوداگاهم هی به خودم میگم حواست باشه

من هم عادت داشتم
بالشت بارداری که گرفتم بهتر میخوابم

۱۸هقته

منم اونطوری میخابم

سوال های مرتبط

مامان پسته😋 مامان پسته😋 هفته دوازدهم بارداری
مامان کوروش💙 مامان کوروش💙 ۲ ماهگی
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته پانزدهم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد