بچه ها علائم رفلاکس چیه ؟

۱ پاسخ

موقع شیر خوردن خودشو می‌کشه عقب قوس میده خودشو
خس خس سینه
کیپ بودن بینی
سرفه
موقع شیرخوردن اذیت میشه زیاد نمیخوره
شیر بالا میاره خلطی مخصوصا

سوال های مرتبط

مامان دختری مامان دختری ۸ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان یاسین مامان یاسین ۸ ماهگی
مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱۶ ماهگی
مامان قندی مامان قندی ۸ ماهگی
مامان دیـار🍯🧸 مامان دیـار🍯🧸 ۱۷ ماهگی
مامان ملیکا مامان ملیکا ۷ ماهگی
مامان آرسین مامان آرسین ۶ ماهگی
مامان الارا مامان الارا ۷ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۷ ماهگی
مامان 🩵آرمان🩵 مامان 🩵آرمان🩵 ۹ ماهگی