بچه ها آزمایش گلوکز خیلی واجبه؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

اره منم دادم قندم بالابود

اره باید انجام بدی
خیلی بده🤢🤢

من میترسم قندمو بالا بزنه ای کاش بشه نرم

آره

بلههه

من سه شنبه دادم خیلی اذییت شدم .چهارمرحله خونگیری داره

وایی من ۲۰/۶باید بدم آزمایش و

اره خیلی مهمه
کلا دیابت توی بارداری جز فاکتور مهمه

آره واجبه نگران نباش سخت نیست

اره عزیزم واجبه

بله من یکشنبه دادم ۱۴۰ هزار شد

سوال های مرتبط

مامان هوراد هومان🫀🌱 مامان هوراد هومان🫀🌱 ۹ ماهگی
مامان پارسا مامان پارسا ۴ ماهگی
مامان نفسم🩷 مامان نفسم🩷 ۳ ماهگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۸ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو ۴ ماهگی