بچها ازمایش زردی نی نیم ببینیت چطوره؟

تصویر
۳ پاسخ

بچه روالکی نبرزیرآزمایش الکی سوراخ سوراخش نکن تا۴۰روزعادیه تن تن بهش شیربده دفع بشه دستگاه بگیربیارتوخونه گناه داره الکی نزارازش خون بگیرن

توی این آزمایش زردی اش بالاست زده H

زیادسردرنمیارم اماعددش۳ایناس فک میکنم خوب باشه انشالله زردی کلن ی چیزطبیعی ک تا۴۰روزم توبدن بچه دیده میشه هست

سوال های مرتبط

مامان نینی کوشولو🤭 مامان نینی کوشولو🤭 ۴ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان پرنسس🎀🧸 مامان پرنسس🎀🧸 ۱ ماهگی
مامان علی جانم مامان علی جانم ۱۲ ماهگی
مامان پناه❤️ مامان پناه❤️ ۱۱ ماهگی
مامان علیسان🥹❤️ مامان علیسان🥹❤️ هفته هشتم بارداری