ماماناجواب ازمایش زردی پسرم چطوره؟

تصویر
۷ پاسخ

به دکتر نشون بدید بستری که نمیکنن شاید بگن دستگاه بگیرید

بالای ۵باید بری تحت نظر متخصص باشه

معمولازیر۱۳بستری نمیکنن مگراینکه نوزادزودبدنیااومده باشه...پسرمن۳۶هفته اومدچون زردیش۱۱بودبستری کردن ولی بچه هم تختیام ۱۲بود بستری نکردن

یازده دیگ

زیاد بالا نیست

تند تند شیر بده دفع کنه خوب میشه

بالاس ، باید بستری بشه

سوال های مرتبط

مامان علی جانم مامان علی جانم ۱۲ ماهگی
مامان ملیکاومیکائیل💙 مامان ملیکاومیکائیل💙 ۱ ماهگی
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان پرنسس🎀🧸 مامان پرنسس🎀🧸 ۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓🩷 مامان توت فرنگی🍓🩷 ۱۰ ماهگی
مامان کیان💙 مامان کیان💙 ۱۲ ماهگی
مامان نویان 🩵🥹😘 مامان نویان 🩵🥹😘 هفته هشتم بارداری