۶ پاسخ

من 8بود دکتر گفت دستگاه گرفتم و مرتب بهش قطره و شیر خشک هم گفت بدم

نه خوبه فقط نزار‌ زیاد تو گرما بمونه

نه بالا نیس و دستگاه نیاز نداره دفعات شیردهی و زیاد کن و کم لباس تنش کن خنک بمونه پسر منم ۱۰ بود سریع خوب شد خداروشکر

بستگی به وزنش داره و برا ۴روزگی بنظرم این مقدار زیاده

نه بالا نیست

نه کمه ولی باید زیر ۵ باشه
بهش دارو بده و دستگاه بیار تو خونه بزار که زود از بین بره

سوال های مرتبط

مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان علی جانم مامان علی جانم ۱۲ ماهگی
مامان نینی کوشولو🤭 مامان نینی کوشولو🤭 ۴ ماهگی
مامان شازده دیار🧿💙 مامان شازده دیار🧿💙 ۴ ماهگی
مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی
مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی