زردی ۸ باشه زیاده؟کمه؟ چطوره؟

۶ پاسخ

زردی اصلی بعد سه روز مشخص میشه. فردا پسفردا حتما دوباره تکرار کنین. برا منم ۷ بود قطره دادن. ولی با اینکه قطره استفاده میکرد بعد سه چارروز شد ۱۳

کمه اما نزار بالاتر بره
زردی باید زیر ۱۰باشه

زردی همیشه با سن نوزاد مقایسه میشه.

خیلی کمه. خوبه مرتب شیرش بده تا دفع شه

ن کمه بایدزیر۱۳ باشه
همش شیربهش بده هرچی بره بیرون بهتره زردیش دفع میشه
فک کنم زیر۱۳ ب دستگاه نیازنداره

زیاد نیست ولی نزار ازاین بیشتر بشه چون ممکنه بالا بره

سوال های مرتبط

مامان علیرام مامان علیرام ۶ ماهگی
مامان 🧿peste pesar🩵 مامان 🧿peste pesar🩵 ۱۲ ماهگی
مامان شازده دیار🧿💙 مامان شازده دیار🧿💙 ۴ ماهگی
مامان لطف خدا مامان لطف خدا ۱۲ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۳ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۹ ماهگی
مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی