خانما زردی رو ۱۶ باشه زیاده؟

۱۰ پاسخ

دختر من رو ۱۱/۵بود گفتن دو روز دستگاه میخواد گذاشتم تو دستگاه

اره به من گفتن اگه از ۱۵بیشتر شد ببر بیمارستان بستریش کن

دختر من فک کنم ۱۳ یا ۱۷ بود دستگاه آوردیم خونه دوروزه خوب شد یک یا ۳ قطره هم آب انار تازه رو چکوندم دهنش بعد اون ادرارش نارنجی پررنگ شد و بعدش ۲روز موند دستگاه خوب شد

اره دستگاه کرایه کن بزارش دستگاه تو خونه
بدنشم با ختمی عزق کاسنی بشور
خودتم ختمی کاسنی بخور بره تو شیرت چون خنکخ

دختر من ۱۴ بود بیمارستان بستری شد 🤒🤒🤒

بله زردیش بالاست باید دستگاه بزارید

ارههههه

اره.

بله

ازه دستگاه میخواد
رو ۱۵

سوال های مرتبط

مامان لطف خدا مامان لطف خدا ۱۲ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه ۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۹ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۰ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۷ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی