۷ پاسخ

ببرش بیمارستان بستری کنش نذار بیشتر از این بشه خوب نیس

بستریش میکنن

نزاشتی زیر دستگاه ،دکتر دارو نداد

شیر خودتونو زود زود بدید

مال پسر من ۳روزگی ۱۶ بود بستریش کردن

اسفناج رو بجوشون آبش رو بگیر وخاکشیررو با گوشت کوب بساب لای بلند یا گاز استریل بزار بعدبزار پوشک بچه ببندش ۳.۴بار انجام بده سریع میاد پایین

بزار زیر دستگاه

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان امیر علی مامان امیر علی ۳ ماهگی
مامان گل پسرام 💙 مامان گل پسرام 💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی