۳ پاسخ

پسرمنم دقیقا ۱۲/۸بود گفت هر سه روزی بیار تست بگیر درکل گفت زیر ۱۵ خوبه
دیروز که تست داد ۱۲ بود حالا باز تا جمعه که ببرمش

یکم بالاست ، از اول نداشت زردی ؟

چ علایمی داشت ازمایش دادی ؟من روبینی ایش خیلییی کم زرد شکم نداره سفیدی چشمشم یکم زرده

سوال های مرتبط

مامان لطف خدا مامان لطف خدا ۱۲ ماهگی
مامان امیر علی مامان امیر علی ۳ ماهگی
مامان آرین وآرتا مامان آرین وآرتا ۷ ماهگی
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی