۴ پاسخ

برای ۱۵روزه ۸تا ۱۲ اوکی هس

نه معمولا 9 رو بستری نمیکنن
اون خودش یواش یواش رد میشه
البته از پزشکش مشورت بگیر

ببین زیر ده رو بیمارستان بستری نمیکنه برای دستگاه ، ولی خب تحت نظر پزشک باشه و چک بشه که پایین بیاد

نه یکم خنکی بخورید،به بچه هم ترنجبین بدید زود خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان آروشا مامان آروشا ۱۵ ماهگی
مامان پسرکم مامان پسرکم ۱۵ ماهگی
مامان چیچوک💙💙 مامان چیچوک💙💙 ۹ ماهگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان هیراد خان🩵🩵💙 مامان هیراد خان🩵🩵💙 ۱۰ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۹ ماهگی