مامانا زردی روشا رو ۱۶ هست چیکار کنم ؟

۵ پاسخ

من ۱۲ بود دو روز گذاشتم دستگاه اب لیمو شیرین بهش دادم با قطره شیرخشت و خود شیرخشتم بهش میدادم‌ دیروز زردیش گرفتم گف ۶ هست اومده بود پایین خداروشکر

خودت اب انار بخور
اب زیاد بخور
مثل ماهان هستش .زردیش عین ماهانه
من به ماهان هر دوتا شیر یک ابجوش نبات ۳۰ سی سی میدادم .
و اینکه باید تند شیر بدی
کنار شیر خودت شیر خشک هم بده

تو‌خونه دستگاه بیار بزارش
خودت شیرخشت از عطاری بگیر بخور
صبح ها جای اب واسه خودت پرکن توش خاکشیر عرق کاسنی عرق بهارنارنج گلاب بریز توش طی روز استفاده کن
به خودشم شربت نئوناستر بده
هرچی بیشتر ادرار کنه زودتر خوب میشه

عزیزم دوقطرع لیمو شیرین بچکون دهنش تموم میاد پایین

چقدر زدیش من برا پسرم زردیش 3بود ک دکتر گفت خوبه

سوال های مرتبط

مامان امیر علی مامان امیر علی ۳ ماهگی