خانما شماهم شکمتون حس میکنین سفت میشه

۶ پاسخ

اره من که داغون بچه همش خودش محکم می‌کنه گوله می‌کنه فشار میاره

اره..

برامن وایستادنی سفت میشه .

اره من از اول شش ماهگی داشتم که به دکترم گفتم گفت انقباض نیست چون خیلیا میگفتن انقباض گفت بچه خودشو سفت میکنه

وای ارع

اره وارد هفت ماه ک شدم چندبار درروز تکرار میشه البتع بچه خودشو سفت میکنه فکرکنم

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان مامان کنجد مامان ۷ ماهگی
مامان برسام مامان برسام روزهای ابتدایی تولد
مامان معصومه مامان معصومه هفته سی‌وسوم بارداری