شربت اینفاکول روچقدرمیدین؟

۳ پاسخ

و ما گرفتیم ۲۴۰۰

سیسمونی فروشی ها دارن...
اصلش رو من یه ماه پیش پرسیدم ۹۰۰ تومن بود

هر ۸ساعت ۱۰قطره

ولی من این قطره رو هر موقع دلش درد کنه میدم🥲
چون حس میکنم این قطره رو دادنی خس خس میکنه

سوال های مرتبط

مامان رادمهر💙 مامان رادمهر💙 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان مامان فندق مامان ۵ ماهگی
مامان ماهلین🍓🎀 مامان ماهلین🍓🎀 ۲ ماهگی
مامان جوجه کوچولو🐣 مامان جوجه کوچولو🐣 ۱ ماهگی