بچم امروزکلا تکون نخورد
آیا خطرناکه؟

۴ پاسخ

من هفته ها تو بودم ی روز نبض میزد فقط تکون نخورد روز بعدشم اصلا تکون نخوردتابستنی خوردم روپهلو درازکشیدم شبش تکون خورد گفتم تکون نخوره میرم دکترخداروشکر تکون خورد وگفتن عادیه تو این هفته ها.بعد۲۸هفته خیلی مهمتره

نه بابا هنوز کوچولوهه

نه عزیزم،بچه هم یه روزایی بی حوصله ست،بعد از ۲۸ باید تکون ها رو دقت کنی

میگن این هفته ها حرکتش زیاد ملاک نیست

سوال های مرتبط

مامان نیلا


🦋 مامان نیلا 🦋 ۱۱ ماهگی
مامان کیارش مامان کیارش ۹ ماهگی
مامان دخملم

🥰💕 مامان دخملم 🥰💕 روزهای ابتدایی تولد
فرزانه عزیزیان فرزانه عزیزیان قصد بارداری