۶ پاسخ

من علایم داشتم سر قبلیم وای پوچ بود

تهوع نشونه خوبیه ولی نداشتنش هم به معنی سالم نبودن جنین نیست.
شما هم این استرس هارو از خودت دور کن اگر با این فرمون بری جلو مسیر درازی در پیش داری و علاوه بر خودت جنینت که یه موجود کوچولو هست بی نهایت اذیت میشه.
ان شاءاللّه ۸ هفته بری قلبشم تشکیل شده

من اجیم و مامانم علائم نداشتن اصلا خودمم ندارم ربطی ندارع

من همه علائم دارم ولی تشکیل نشده

ربطی نداره بعضیا هیچ علائمی ندارن بچه هاشونم سالمه

زن عموی من
مامانم
و دخترخالم شدیدترین تهوع هارو داشتن
بچه هاشونم خداروشکر صحیح و سالم دنیا اومدن و بزرگ شدن
تشکیل قلب چه ربطی ب تهوع داره

سوال های مرتبط

مامان انشالله دختر مامان انشالله دختر هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ویهان مامان ویهان هفته شانزدهم بارداری