برو خداروشکر کن
بعضیاا کلا حالت تهوع ندارن
ولی واسه شما زوده فك کنم کم کم
وای برو خداروشکر کن من هیچی نمیتونم لب بزنم .خیلیا اصلا حالت تهوع ندارن و بارداری خیلی راحت تر میشه براشون
منم نداشتم ، طبیعیه همه ک قرار نیس حالت تهوع داشته باشن
من تا الان یبارم نداشتم
خداتو شکر کن
خوشبحالت 🥲
حالا ناراحتین حالت تحوع ندارین 😐😂برین خداروووووو شکر کنین
برو سجده شکر ب جا بیار من همیشه میگفتم کاش باردار بشم حالت تهوع داشته باشم همونم شد س ماه ک زهرمار بود الآنم صبح ب صبح دارم خییلی بده خیلی
سلام گلم آنلاین شاپ کودک و نوزاد دارم کارامون همه با قیمت خوب ارائه میشه اگر خواستین در خدمتم🥰🌸
روبیکا
@tooooot_farangiii
خب خداروشکر خیلیا هستن ک خوش ویارن و اصلا حالت تهوع و علائم دیگ ندارن
بعضیا کلا حالت تهوع نمیگیرن، منم نداشتم
خوشحال باش
خیلیا هستن که بارداری راحتی دارن یا از یکی دو هفته دیگه ممکن شروع یشه
ربطی به قلب و اینا نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.