قلب بچه هم تشکیل شد ولی هنوز حالت تهوع ندارم

۱۵ پاسخ

برو خداروشکر کن

بعضیاا کلا حالت تهوع ندارن
ولی واسه شما زوده فك کنم کم کم

وای برو خداروشکر کن من هیچی نمیتونم لب بزنم .خیلیا اصلا حالت تهوع ندارن و بارداری خیلی راحت تر میشه براشون

منم نداشتم ، طبیعیه همه ک قرار نیس حالت تهوع داشته باشن

من تا الان یبارم نداشتم

خداتو شکر کن

خوشبحالت 🥲

حالا ناراحتین حالت تحوع ندارین 😐😂برین خداروووووو شکر کنین

برو سجده شکر ب جا بیار من همیشه میگفتم کاش باردار بشم حالت تهوع داشته باشم همونم شد س ماه ک زهرمار بود الآنم صبح ب صبح دارم خییلی بده خیلی

سلام گلم آنلاین شاپ کودک و نوزاد دارم کارامون همه با قیمت خوب ارائه میشه اگر خواستین در خدمتم🥰🌸
روبیکا
@tooooot_farangiii

خب خداروشکر خیلیا هستن ک خوش ویارن و اصلا حالت تهوع و علائم دیگ ندارن

بعضیا کلا حالت تهوع نمیگیرن، منم نداشتم

خوشحال باش

خیلیا هستن که بارداری راحتی دارن یا از یکی دو هفته دیگه ممکن شروع یشه

ربطی به قلب و اینا نداره

سوال های مرتبط