۱۰ پاسخ

منم دیروز بازش گذاشتم ولی اصلا همکاری نکرد خودشم هیچ علامتی نشون نمیده که من امیدوار بشم فقط از بس همه میگن دیروز امتحان کردم ولی اصلا همکاری نکرد و خودشو خیس کرد شوهرم گفت نه فعلا ولش کن

من گذاشتم نزدیک سه سالگی

عزیزم دو سال و سه ماهگی بهترین زمان از پوشک گرفتن هست...یعنی خوش موقع شروع کردی...ولی جاریم گفت منتظر نباشید بچه بگه...فقط براش حتما کتاب بخون در مورد جیش کردن و اینکه هر نیم ساعت با آرامش دستشویی ببر و اگه خودشو خیس کرد به هیچ عنوان سرزنشش نکن... اگه برا نجس شدن فرش ها هم وسواسی یه مدت جمعش کن ولی بذار بدون استرس بگذره براش.... و حدود دو سه هفته تا استقلال پیدا نکرده هیچ جایی خارج از خونه نرید که بخواد پوشک بشه چون اگه پوشک بشه دیگه نمیتونید بدون دردسر از جیش بگیریدش

منم داشتم ناامید میشدم ولی ادامه دادم الان خیلی خوشحالم که از پوشک گرفتم پسر من روز چهارم خودش گفت جیش اوایل خیلی آب بازی میکرد میموند حیات ولی الان خداروشکر بهتره

کامل یاد گرفته ولی تنها ایرادش‌ بهم نمیگه جیش دارم خودم زود به زود باید ببرمش دستشویی

منکه سه ماهه هنوز درگیرشم

تاپیک ترک پوشک مو بخون عزیزم

تو رو خدا بذارید بچه هاتون حداقل ۲ سال و ۷ ماه بشن بعد بگیرید
اینجوری هم خودتون اذیت میکنید هم بچه
یه کم بزرگتر بشه مفهوم دستشویی رفتن رو بیشتر متوجه میشه

من حدود دو ماه پیش کتاب مامان بیا جیش دارمو براش گرفتم، میرم توالت باهام میاد میدونه که اونجا باید جیش و پیپی کنه، داره دستشویی میکنه قبلش میگه ولی من هنوز نمیخوام از پوشک بگیرمش

عزیزم من دوماه درگیرم تازه دو روز خودش میگه دلت خوشه یک روز

سوال های مرتبط

مامان shahan مامان shahan ۲ سالگی
من یک ماه پسرمو از پوشک گرفتمش پدرمو درآورده میگه جیش دارم میگم بریم میگه نمیخوام دوباره میگه جیش دارم میگه اگه جیش اومد برو دستشویی منم میام میگه ندارم میگه داره پی پی میاد میگم بریم میگه نه نمیاد نمیخوام نریم اینقدر خودشو نگه میداره که شورتش پی پی مالی میشه ولی نمی‌ذاره بیاد بیرون لجبازی می‌کنه میگه بریم پی پی اومد بعد میگه نمیخوام نمیاد برا جیش گریه می‌کنه و میاد ولی بعد که میاد تو دستشویی جیش کرد خوشحال و شاد میگه دیدی جیش داشتم راحت شدم ولی نمیخوام و می‌خنده و آب بازی می‌کنه و زوری باید بیاریش بیرون ولی برا پی پی اصلا نمیشینه در حد ۳۰ثانیه همین که داره میاد بیرون میگه خو بریم تموم شد و پا میشه می‌ره بیرون دیگه مغزم نمی‌کشه
کتاب بردم تو دستشویی ‌اسباب بازی بردم .برچسب براش میزنم .میگم تا ده بشماریم نیومد میریم میگه یه دو تموم شد بریم بیرون بعد پا میشه تو دستشویی بازی می‌کنه فقط میخواد شیطونی کنه و لجبازی منم دیگه کم آوردم راهکار ندارین؟کمکم کنین