شربت کتوتیفن براچیع

۵ پاسخ

دخترم عطسه آبریزش بینی و‌سرفه داره آبریزش بینیش زیاده میشه بهش داد کتوتیفن ممنون میشم زود جواب بدید ؟ اخه الان هیچ دارویی ندارم بهش بدم

برا ۸ماهه خوبه؟؟؟؟

برای سرفه

سرفع عطسع

هم حساسیت هم عطسه سرفه بیشتر بخاطر سرماخوردگی میدن

سوال های مرتبط