۳ پاسخ

من از دیروز ترشح خونی دارم نگرانم فردا میرم سونو

والا برای من کاملا بی دلیل بود و دکترم بعد همه معاینات گفتش دو هفته استراحت مطلق باش و شیاف بذار تا هفته بیست و چون علت خاصی نداره لکه بینیت نگران نباش و بعد سه روزم قطع شدش

من الان خونریزی دارم فردا میخوام برم سنو قلب دعا کنید برام

سوال های مرتبط

مامان محسن و دختری مامان محسن و دختری هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جانان مامان جانان هفته سی‌وپنجم بارداری