خانما هم هفت من ترشو ابکی دارن دلیلش چیه

۶ پاسخ

منم زیاد داشتم هفته ۱۳،۱۴ ولی خیلی استراحت کردم و هندوانه هم میخوردم. میترسیدم بخاطر ازمایش cvsباشه

عادیه عزیزم منم دارم دکترم گف سر بچش است

اگر رنگش زرد یا سبز یا قهوه ای نیست و درد نداری طبیعیه

طبیعیه. خدا میدونه اون تو چه خبره هر بار یه مدلیم😅

منم دارم
دکتر گفت طبیعیه

آره منم داشتم طبیعیه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان بردیا♥️ مامان بردیا♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وچهارم بارداری