۳ پاسخ

تا وقتی شیر میخورن هر ازگاهی ممکنه بالا بیاره

پسر من تا هشت ماهگی روزی صد بار بالا میاورد رفلاکس شدید داشت

والا هیراد خیلی بالا می‌آورد از وقتی شیرشو عوض کردم بالا نیاورده نمیدنم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی ۲ ماهگی
مامان 🌼هدیه خداوند🌼 مامان 🌼هدیه خداوند🌼 ۶ ماهگی