۷ پاسخ

نه عجیب نیس چون منم دقیقا همینجوری بودم الان بهتر شده ولی بازم دارم🥴🥴

منم بیشتر عصر شبه
زیادم استفراغ ندارم همش عق میزنم
ولی سردخترم هرروزصبح استفراغ میکردم

فکر کنم بچت پسر باشه

نه مث همیم

منم شب حالت تهوع دارم روزا خوبم

منکه حتی وقتی خوابم از شدت تهوع بیدار میشم

منم اینجورم

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🪐 مامان شازده کوچولو🪐 هفته سی‌وسوم بارداری