۴ پاسخ

عزیزم سخت نگیر همه چی بخور من از روزی که از بیمارستان اومدم همه چی خوردم هم زردآلو گیلاس هندونه خربزه هر چی فک کنی
دکتر که بردم برا چکاپ بهم گفت اصن پرهیز نکن بچه عادت میکنه بزرگم بشه هر چیزی نمیتونه بخوره چون بدن عادت میکنه همه چی بخور شاید چند روزی اذیت بشه ولی بعد عادت میکنه

حبوبات ماکارانی سیب زمینی
هندونه خربزه کاهو و... 😶🤦‍♀️همچیی بجز اب🤣
همشو پیدا کردی بمنم بگو

لبنیات و حبوبات و سبزی بمن دکترم گفت نخورم تا نفخ بچم خوب بشه

من میخورم بعدش عرق نعنا میخورم

سوال های مرتبط

مامان توت‌فرنگی مامان توت‌فرنگی ۱ ماهگی
مامان دلارز و دیارا مامان دلارز و دیارا ۳ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو ۱۵ ماهگی
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی
مامان delvin🩷 مامان delvin🩷 ۱۴ ماهگی
مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی