بعد آنومالی چند هفتگی باید بریم سونو ؟؟؟

۶ پاسخ

۲۸ تا ۳۲

یه انومالی هم هفته ۲۲ تا ۲۴ هست ولی چون اکثرا اولی خوبه دکترا نمیفرستن
میمونه تا سونو رشد حوالی ۳۰ هفته

مامان جانان من از انومالی ب بد پیش دکتر نرفتم دکترت کیه اگه دکتر خوب می‌شناسی معرفی کن برم زیر نظرش

۳۵ هفته سونو وزن

۱۸ تا ۲۰ هفته

دقیقا منم همین سوال رو دارم😅

سوال های مرتبط

مامان باراد🤎 میراث🐻 مامان باراد🤎 میراث🐻 ۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گل پسرم🩵 مامان گل پسرم🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 🩵🐣mahyar مامان 🩵🐣mahyar هفته سی‌ام بارداری
مامان 🌛ماهلین طلا🌜 مامان 🌛ماهلین طلا🌜 ۸ ماهگی