۸ پاسخ

بسم الله الرحمن الرحیم
ژنتیک فقط

هم تغذیه هم خواب موثره
شبا ساعت چند میخابه خواب خوب شب ک نه باشه تا شیش صبح بهترینه هورمون رشد ترشح میشه اول شب
سعی کن شبا زود بخابونی

دختر من قد تولدش ۵۱ بود بعدشم هرماه میبردم قدش رشدش خیلی خوب بود و بیشتر از حد نرمال بود.اما الان ماه ۷ و ۸ قدش ثابت ۷۳ مونده
فک کنم مثله وزن ک با افزایش سن کمتر رشد داره قدم همینجوری باشه...منکه زیاد جوش نمیزنم و برام مهم نبود

مولتی چی میدی

پودر سنجد یبوست میشند اول ژنتیک بعد تغذیه بعداز یک سالگی مهمه

چقده قدش

تا میتونی بادوم بده

میگن پودر سنجد

سوال های مرتبط