مامانایی ک لکه بینی داشتین تا چند هفته طول کشید؟

۵ پاسخ

من از اول داشتم و همچنان دارم شیافم میزنم و تاثیری نداره

من داشتم..بستگی ب استراحتت دارع دکتر بهم قرص و شیاف داد خیلی باید استراحت کنی عزیزم مراعات کنی

من نداشتم کلا عزیزم

من تا این هفته داشتم تقریبا چند روزه قطع شده لکه بینیم

من آخرای پنج هفته تا الان که ۹ هفته هستم لکه بینی دارم چندبار هم خونریزی شدید داشتم با اینکه آمپول پروژسترون و شیاف پروژسترون میزنم بازم لکه بینی دارم

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان علی آقا🩵 مامان علی آقا🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا دختر ناز مامان دوتا دختر ناز روزهای ابتدایی تولد