مامانا به نظرتون سونو داپلر من اوکیه؟

تصویر
۴ پاسخ

منم دادم خوب بود

براچی نوشته برات

اره عزیزم طبیعیه هرکدوم نهایت باید ۱ و نیم باشه برا شما همش کمتره

ببخشید این سونو برای چیه؟

سوال های مرتبط

مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 مامان 🌸گل گلي🌸 و 🌼آمين🌼 ۶ ماهگی
مامان علی اکبر🩵👶🏻 مامان علی اکبر🩵👶🏻 ۳ سالگی
مامان آریشا مامان آریشا ۳ ماهگی
مامان بردیا کوچولو مامان بردیا کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری